1. Dane firmy:
PW "Haczyk" Bożena Deszczak, Ul.Górska 9, 20-863 Lublin NIP: 7120069334
2. Formy zamówienia:
a) Poprzez sklep internetowy Karp24.pl (rejestracja i logowanie).
b) Telefonicznie pod nr. (81) 741-03-12, w godzinach: Pon-Pt 10-18, sob. 9-15. (Przy zamówieniu należy podać pełną nazwę produktu, cenę oraz numer katalogowy).
c) Poprzez e-mail na adres: karp24@onet.pl, (Przy zamówieniu należy podać pełną nazwę produktu, cenę oraz numer katalogowy).
3. Realizacja zamówienia:
a) Po złożeniu zamówienia i wybraniu opcji wysyłki klient otrzymuje e-maila z informacją o dotarciu zamówienia do sprzedającego.
b) Następnie sprzedający informuje mailem fakt skompletowania zamówienia:
- W przypadku przedpłaty na konto, sprzedający informuje klienta o kwocie przedpłaty wraz z kosztami przesyłki. Kupujący wpłaca kwotę na konto podane w mailu. W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia oraz imię i nazwisko kupującego.
- W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze sprzedający informuje klienta o całkowitej kwocie pobrania.
c) Po zaksięgowaniu wpłaty kupujący jest informowany mailem o wysyłce paczki.
d) Koszt przesyłki pokrywa zamawiający. Szczegóły w zakładce "Dostawa".
g) Termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni (roboczych).
h) Do przesyłki dołączony jest paragon lub na życzenie faktura VAT oraz na artykuły objęte gwarancją, karta gwarancyjna.
i) Nie wymagamy minimalnej wartości zamówienia.
j) Istnieje również forma zamówienia na towary nie będące na stanie magazynowym sklepu (na zamówienie). Realizacja takiego zamówienia wymagała będzie przedpłaty zaliczki po indywidualnym ustaleniu warunków i terminu dostawy.
4. Formy płatności:
a) przedpłata na konto
b) za pobraniem
c) odbiór osobisty
5. Reklamacje i zwroty
a) Udzielamy gwarancji na wszystkie produkty według zalecenia producenta. Gwarancji nie podlegają produkty typu: zanęty, dodatki zanętowe, kulki proteinowe, dipy, boostery itp.
b) W przypadku reklamacji klient wysyła uszkodzony towar na swój koszt na adres: Sklep wędkarski "Haczyk", ul. Górska 9, 20-863 Lublin. Po utrzymaniu przesyłki wadliwy towar zostaje przesłany do serwisu. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar zostaje odesłany do klienta na nasz koszt. W innym wypadku wszystkie koszty pokrywa kupujący.
c) Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od jego otrzymania. Zwrócony towar musi być nieużywany i dostarczony z dowodem zakupu (paragon).
d) Nie przyjmujemy towarów wysłanych na nasz koszt.
e) Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
6. Dane osobowe
a) Rejestrując się w Sklepie Internetowym Karp24.pl Klient wyraża jednocześnie zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych oraz na ich przetwarzanie do celów marketingowych.
b) Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta przez Sklep Internetowy Karp24.pl.
c) Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.